Sevgililer Günü'nde Çiçek Alacaklara Öneriler

Bu hafta bir arkadaşımdan mail geldi. Kendi arkadaşlarından önceleri hobi olarak çiçek tasarımıyla ilgilenen bir tanesi bu işle profesyonel olarak ilgilenmeye başlamış. Onun ürünlerini birebir denemiş biri olarak arkadaşının hem zevkinden hem de hizmet kalitesinden son derece memnun olduğunu söyledi ve Sevgililer Günü'nde çiçek almayı düşünenlere kesinlikle Esosh Tasarım'ı tavsiye etti. Ben de hem web sitesindeki aranjmanları incelediğimde hem de referans veren arkadaşımın zevkine güvenerek sizlere Esosh'u tanıtmak istedim. Benim en çok hoşuma giden aranjmanlar Kır Çiçekleri, Black II ve İris oldu galiba. (Ongun'a not: Dido kesin Kır Çiçekleri'ne bayılır, tam onun renkleri, haberin olsun!)

Bu arada biz Sevgililer Günü'nü pek kutlamayız. Yani şarabımızı açar, güzel de bir yemek sipariş ederiz dışarıdan, falan filan, ama bunun çeşitli versiyonlarını zaten hemen hemen her haftasonu yaptığımız için kutlamadığımızı söyleyebilirim. Gerçi bankada çalıştığım yıllarda İso'cum şubeme çok değişik çiçekler gönderirdi. Eve gittiğimde de beni bekleyen bir süpriz mutlaka olurdu. O yüzden ben ne zaman "Biz Sevgililer Günü'nü kutlamayız" desem, şubedeki arkadaşlarımdan biri bana "Sana öyle geliyor olabilir mi? İhsan'ın da aynı şekilde düşündüğüne emin misin?" derdi.

O yıllardaki favori çiçekçimi (daha doğrusu İso'nun favorisini) de burada belirtmeden geçemeyeceğim, çünkü bir keresinde bana yolladığı o çilek ve güllerden oluşan şık aranjman olay olmuştu şubede.. Gerçekten de süper bir şeydi! (Yandaki resimde de Burcum'un web sitesinden aldığım çilekli ve kırmızı güllü bir aranjman örneği görebilirsiniz, ama benimki kesinlikle daha güzeldi!) Gerçi artık birçok yerde meyveli aranjmanlar yapılıyor galiba, ama o zamanlar herkese değişik ve hoş gelen bir seçim olmuştu. Kocamın o dönemler sık sık kullandığı çiçekçisini de sizlere açıklıyorum: Burcum Çiçekçilik.

Hâlâ aynı kalitede olup olmadığını bilmiyorum, ama gerçekten zevkli aranjmanları ve zamanında teslimatıyla senelerce gönlümüzü fethettiğini söylemeliyim. Web sitesinden gördüğüm kadarıyla da aynı profesyonellikle iş yapmaya devam ediyorlar, ama uzun zamandır oradan bir çiçek almadım!! :)

Taş atmadım sana İso'cum, merak etme! Sadece doğru bilgilendirme yapmak açısından bunları yazdım. Zaten bilirsin çiçekler normal fiyatlarından çok daha pahalı olduğu için özel günlerde çiçek alınması taraftarı değilimdir. Hatta senin şevkini bile kaçırabilirim o konuda: "Amaaan, ne gerek var şimdi Sevgililer Günü'nde dışarı çıkıp, normalin iki katı fiyata yemek yemeye!!" ya da "Sakın 14 Şubat'ta çiçek almaya falan kalkma bana olur mu? 15 Şubat'tan itibaren istediğini yapabilirsin ama!" gibi örnekler çoğaltılabilir. Yani yemeye, içmeye, hediyelere, çiçeklere sözüm yok, ama göz göre göre aynı (hatta daha kötü) ürün ve hizmetlere daha fazla para ödemeye karşıyım. Bir de o gün her yeri kaplayan kırmızı kalplere, kırmızı güllere, kırmızı "I love u" yastıkları tutan ayıcıklara falan da zaten feci kıl olurum. O yüzden kanımca Sevgililer Günü'nde çiçeğe böceğe gerek yok!

Sıkı dur İso'cum, şimdi mesaj geliyor: 14 Şubat'ta çiçek istemem, ama ay sonunda da özel bir gün var biliyorsun, işte o zaman ya Esosh'u ya da Burcum'u aramana hayır demem! :)

6 yorum:

ihsan dedi ki...

Guzelim sen hic merak etme... Mesaj alınmıstır:) Bu arada Burcum cicekcilik ile biz ofis icin duzenli olarak calisiyoruz. Her hafta bizim ofise canlı cicek getiriyorlar resepsiyon girisi icin icin. Hala aynı kalitede olduklarını goruyorum.
Mucx

Imge dedi ki...

Canım kocacım benim.. Hemen anlar mesajı.. :) Tıpkı Sibirya Ekspresi'ndeki gibi..:)))

Bu arada tahmin ettim aslında Burcum'la çalıştığınızı.. Yer olarak da yine yakınlaştınız birbirinize.. Hâlâ aynı kalitede olmalarına sevindim.. Bilirsin isim yapana kadar kaliteli takılıp, sonra işi bozanlara karşı feci sessiz protestolar düzenlerim..:)

Didem dedi ki...

Ongun bana çok fazla çiçek almaz..Bunu da açıklama yöntemi:"Çiçekler özeldir,senede 1 kere baharda alınır"dır :) Hatta geçenlerde konsept dışına çıktı ama aldığı çiçekler de çürümüş çıktı :)))) .. o yüsden en iyisi Ongun yine baharda yaptırsın bana bu muhteşem arajmanlardan..Malum Şubat ayı kış :) ..

Imge dedi ki...

Şekerim Ongun'u ve ongunistik ilkelerini geçelim lütfen.. Ne yapsam yaranamadım sana ona yanıyorum ben!! :)) İnsan şu yazıyı görünce "ah benim bitanecik görümcem, beni de düşünmüş, sağolsun varolsun" diye tezahüratlar yapar, di mi ama? :)) Cık cık cık, bu yeni nesil gelinler de bir hoşlar ayol!

Didem dedi ki...

hahahahahahah :)))Ah görümcem benim..Sabahlarının sapığıyım.. :)) Sen beni düşündün, İhsan da her daim seni düşünsün işallaa :))))

Imge dedi ki...

Amiiiiinnnnnn!!!! :))))