Sapphire

Cuma akşamı Kuruçeşme Sapphire'de Essporto'nun partisindeydik. Her zaman olduğu gibi Essporto partisi olduğunu yalnızca ara sıra karşılaştığımız tanıdık simalardan anlayabildik. Spor kulübümüzün birçok özelliğinden memnun olmama rağmen sosyal etkinlikler, aidiyet duygusu ve kulüp kültürü yaratma ve bilgilendirme gibi konularda inanılmaz zayıf kaldığını söyleyebilirim. Neyse, zaten buraya üye olma sebebimiz yılda birkaç kez düzenledikleri partiler olmadığı için bizim açımızdan çok da problem değil! Ama yine de insan spor hocalarının, halkla ilişkiler sorumlusunun ve ilgili kişilerin masalara uğrayıp, her grupla biraz zaman geçirmesini bekliyor. Ayrıca Essporto için ayrılmış bir bölüm olabilir ve insanlar Essporto ile ilgili bir etkinliğe gittiklerini anlayabilirler. "Değerli üyelerimiz, hoş geldiniz, keyif verdiniz... çıstak çıstak, aman da İmge Hanım da buradaymış..." falan gibi birileri eline mikrofon alıp, partiye gelen Essporto üyeleri için birkaç kelime edebilir (tamam ikinci bölüm biraz abartı oldu, kabul ediyorum!). Bir hoş geldiniz kokteyli hoşluğu yapılabilirdi. Falan filan... Ne işletmeciyim, ne spor kulübü sahibi, ne halkla ilişkiler uzmanı, ne de müşteri ilişkileri sorumlusu, ama tamamen ilgisiz bir göz olarak bile bir spor kulübü partisinin böyle oılmaması gerektiğini söyleyebilirim. (Daha önce de iki kez gitmiştik ve birkaç sene ara verdikten sonra durumun değişip değişmediğini görmek amacıyla gidip, cevabımızı aldık.) Yine de spor kulübümü sevme nedenlerimden birinin de bu ortak özelliğimiz olduğunu anlamış bulunuyorum: ikimiz de misafir ağırlamayı pek sevmiyoruz galiba! :)

Neyse, dediğim gibi Essporto'nun daha önce 360'da yapılan partisine mekanı görmek için gitmiştik. Aslında bu sefer de sebebimiz aynıydı. Sapphire'in nasıl bir yer olduğunu görmek ve uzun zamandır bir araya gelmediğimiz bir arkadaş grubuyla buluşmak. O anlamda bakınca keyifli bir gece olduğunu söyleyebilirim.













Sapphire, iki köprüyü de gören muhteşem bir manzaraya sahip bir gece kulübü. Kulüp ve restoran olarak hizmet veren mekan, Sortie'nin tam karşısında yer alıyor. Fiyatlar Boğaz'daki bu ayarda eğlence yerleriyle aynı seviyelerde. Yani duymaya alıştığımız, ama bana hâlâ çok pahalı gelen ve içime oturan kadeh fiyatları mevcut! Hele şu uzun bar masalarını işgal etme parası alma uygulamasına kuduruyorum! Şık bir restoranda dört kişilik içkili bir yemek fiyatına bir şişe içki açmayı zorunlu tutmaları beni deli ediyor! Yok, alışamıyorum ben bu duruma! Bir de kendini böyle üst sınıf olarak konumlandırmış bir mekanın içki ve çerez kalitesinin yüksek olması gerektiğini düşünüyorum. Ya da en azından gelen kadehlerin içinde yeterince içki olması gerektiğini!! Şahsen içtiğimiz mojito ve votkalı bardaklarımızdan pek memnun kalmadık. Ortada duran çerez tabağında ise nemlenmiş beyaz leblebi ve soslu mısır duruyordu! Ben olsam çerez tabaklarına biraz badem, kajun, Antep fıstığı falan atardım, şanım yürürdü, ama nerdeee!

Boğaz'daki manzaranın hiçbir yerde olmadığına, buralarda şık gece kulüpleri olması gerektiğine, İstanbul'un eğlence hayatının ön planda olması gerektiğine inanıyorum, ama galiba ben başka yerlerde eğlenmeliyim. Evet, evet, aynen öyle. Eğlenmek için başka yerlere, görünmek için de senede bir-iki kez bu tarz yerlere gelebilirim. İşte şimdi oldu!

Sonuç olarak, benim tarzım olan yerlerden değil, bence içki ve servis kalitesi olarak da ortalama seviyelerde, ama güzel bir Boğaz manzarasına karşı içmek ve dans etmek için gidilebilecek yerlerden biri Sapphire. Ya da bizim grup keyifliydi ve o yüzden bana öyle geldi, bilmiyorum. Kısacası denenebilir.

(Resmi de buradan aldım.)

3 yorum:

içimdeki yolculuk dedi ki...

gruptan kaynaklanmıştır.gelen çerez tabakları sendromu her yerde aynı galiba.. zorunlu tutulan ve bana bi okadarda saçma gelen okadar çok şey varki..

nymphea dedi ki...

Ben de Cumartesi gunu Kurucesmeye yururken bir kez daha gordum Sapphire i ve nasildir acaba diye dusundum, bu kadar tesaduf olur, bugun de blogunda cevabini buldum:))

Imge dedi ki...

İçimdeki yolculuk,

Dediğim gibi böyle yerler kesinlikle olmalı, ama gitme sıklığı ve alınan keyif elbette herkese göre değişir.

Nymphea,

Merak ettiğin başka yerler var mı? :)