Daldan Dala - İmgeleme Önerileri

Evet, her telden tavsiyeler bölümüyle karşınızdayım.

Kolyekolik'in tavsiyesiyle sivilcelere ve sivilce lekelerine çare olarak sizlere de önerebileceğim bir ürün buldum. Body Shop'ın çay ağacı serisinden Leke Stiği. Yanda gördüğünüz 2,5 mililitrelik bu sihirli değneği sivilcenin üzerine sürüyorsunuz, ertesi gün sivilcenizi göremiyorsunuz! Yani çok başarılı bir ürün. Çay ağacı serisinin tamamının cildin sağlıklı ve yağsız olmasını sağladığını belirtir, diğer ürün çeşitleri için de buraya tıklamanızı öneririm.

İkinci tavsiyem kocamın çok severek kullandığı ve benim de sayesinde alıştığım Rebul Lavanda kolonyası sayesinde tanıştığımız Rebul Lavanda Duş Jeli. Neden kolonya sayesinde tanıştık? Çünkü internet üzerinden verdiğimiz bir siparişin yanında hediye olarak gönderildi kendisi. Web sitesinde ürünü göremiyorum. Lavanda kolonyasının üstündeki etiketin aynısından olan turuncu renkli bir jel ve kokusu mükemmel. Bulamazsanız, yeni çıkardıkları lavanta renkli spa serisindeki duş jelinin de denenebileceğini ve aynı güzellikte olabileceğini düşünüyorum. Yani önsezilerime güvenenler, onu da alabilirler.

Kozmetikten yiyeceklere geçelim. Yaz kış tüketmekten vazgeçemediğimiz dondurmaya... Carte D'or Selectionserisindeki çeşitlerin birçoğuna bayılmamıza rağmen genellikle evde bulundurmamaya çalışıyoruz, çünkü alınan kutunun ömrü bir gün oluyor. Zaten artık bir sonraki aşamamız Beyaz'ın Hüsmen Ağa karakteri gibi Trabzon ekmeğine sandviç yapmak falan olacak bu gidişle! Neyse, sade dondurmadan bir şey olmaz diye kendimizi kandırarak evde Carte D'or Klasik serisinden Kaymaklı dondurmayı bulunduruyoruz. Üzerindeki 'Taze Sütten' ibaresi diğer dondurmalara karşı biraz şüpheyle bakmama neden olsa da ("hımm, bunlar bayat sütten yapılanlar olmalı!") bu çeşidinin ağzımda bıraktığı lezzete bayılıyorum. Henüz denememiş olanlara hemen koşup en yakın bakkaldan/marketten bir Carte D'or Kaymaklı (yandaki kutu) almalarını öneriyorum. Kaşıklarken bana da teşekkürleriniz yollamayı unutmayın. Onlar olumlu enerji olarak gelir, neredeysem beni bulur ve sarmalarlar. :)

Son olarak giyim kuşam konusunda bir haberim olacak. Nişantaşı'nda City's AVM'nin Akkavak kapısından çıkıp, sola doğru biraz yürüyünce Zeki Triko'nun mağazasını görürsünüz. Onun yanında da Park Bravo vardır. İşte o Park Bravo artık bir outlet mağazası olmuş. Park Bravo ve Nine West ürünlerinin outleti olan mağazada 5-10 TL arası bluzlar, 15-25 TL arası elbiseler ve 29-59 TL arası ayakkabılar bulunuyor. Büyük beklentilerle gitmeyin, çünkü 36-38 beden giysiler ve ayakkabıların çeşitleri az, ama yolunuz düştükçe uğrayıp didiklemenizi öneririm. Aklınızda olmayan bir şeyi bile çok uygun fiyatlara görüp alabilirsiniz. Örneğin, ben parmak arası terlik bakmak için girdim, ama bahçıvan model kot pantolon alıp çıktım. :)

Her telden tavsiyeler bölümümüz bu günlük sona erdi. Hiç de fena olmadı ama, değil mi? Sizlere iyi denemeler...

2 yorum:

nymphea dedi ki...

Para harcamamaya kati bir sekilde karar verdigim su gunlerde cok ise yaradi gercekten:) O degilde burdan bana su siralar en uygunu dondurma herhalde. Sivilce problemim cok sukur ki yok, bir sey almamaya da yeminliyim:)

Bu arada sonunda Callistoyu okumaya basladim buguunnn:)

Imge dedi ki...

Nymphea,

Dondurma aralarındaki en güzel seçenek zaten, afiyet olsun..:))

Callisto bitince yorumlarını bekliyorum..

Sevgiler..