Yeni Evden İlk Yazı

Nerede kalmıştık? En son Türk Telekom'la beyaz sayfa açmaktan bahsediyordum, değil mi? Galiba açtım. Çünkü gerçekten de tam dedikleri saatte, yani taşındığımız gün öğleden sonra gelip bağladılar hattımızı. Ertesi gün de Internet bağlantım tamamdı. Ama şu an otomatik ödeme talimatı veremiyorum nedense. Umarım sonradan kocaman bir gecikmiş fatura olarak karşıma çıkmaz bu durum.

Neyse, 7 Ekim Perşembe günü yeni evimize taşındık. Nakliye şirketimizden çok memnun kaldığımızı söylemeliyim. Taşınmayı düşünenler Cavitoğlu Nakliyat'tan Fuat Bey ile iletişime geçerseniz pişman olmazsınız gibi geliyor bana (ama bu biraz da şans işi belki de bilemiyorum). Tel: 0-212-216 03 31 / 213 79 64. Bu arada iyi ki fazla eşya götürmeyeceğiz dedik. Ne kadar fazla eşyamız olduğuna inanamadım gerçekten de. En kısa zamanda bir parti daha temizlik olayına gireceğim, çünkü insan bu kadar eşya biriktirmenin hiç de akıl kârı bir şey olmadığını en güzel taşınırken anlıyormuş!

Aydınlatmalarımız için üç defa Şişhane turu yaptıktan sonra salon, giriş ve yatak odasının avizelerinin tamamını eski evimizin dibindeki İsmet Aydınlatma'dan hallettik. Çok zevkli bir sahibesi olan İsmet Aydınlatma'ya bir göz atmanızı öneririm. Mine Hanım'ın elinin değdiği ürünlerine bayılacaksınız. Tel: 0-212-258 96 57. Adres: Nüzhetiye Cad. No: 39/B Beşiktaş.

Hemen yanındaki Aras Möble de İsmet Aydınlatma'da gördüğüm eskitme aynayı bana yapacak olan ama bir türlü beceremeyen o kafası iyi adamın yeridir. Yakınından bile geçmeyin derim. Çünkü 10 gün sonra bize yolladığı ayna abuk subuk bir şey çıktı ve geri gönderip kaporamızı alarak arkamıza bakmadan uzaklaştık.

Step Halı'nın profesyonel ve ilgili yaklaşımı da bu süreçte aklımızda kalanlardan oldu. Step Halı'nın halılarının kalitesi zaten tartışılmaz ama bir de ev kokularını denemenizi öneririm. Aisha adlı ev parfümlerinin lavanta aromalısını evinizin havadar bir yerine koyarak tüm evinizi lavanta kokutabilirsiniz.

Bu yeni evden yazılmış ilk açılış yazısı olsun bakalım. Şimdi eski evle ilgili halletmem gerekenler var. Suyunu ve doğalgazını kapattım (pardon, suyu İso'cum kapattırdı - bu süreçte kendi mini minnacık değerli katkılarından bahsetmezsem çok bozuluyor da kocacım! Halbuki şarapları bile sıralamadı!! :)) ), şimdi ise elektriği kapattırmam gerekiyor. Bir de Cuma'ya kadar eski evi boşaltmam gerektiği için orada kalan birkaç eşyamı ÇYDD öğrencilerine vermek için bir ayarlama yapmam gerekiyor. Haftaya da bir zamanlar olduğum bakımlı ve güzel kadına dönüşmek için kendimi güzellik programına sokacağım. Ustalar, tozlu koliler, bulaşıklar, sekiz defa silinmesi gereken yerler, on beş defa çağrılması gereken elektrikçilerden sonra el ve ayak bakımı, saç bakımı, bir buçuk aydır uğramadığım spor merkezi, buhar banyoları, kremler, bornoza sarınıp müzik dinlemek falan iyi gelecek diye düşünüyorum. Ne dersiniz? Hak etmedim mi sizce de?

5 yorum:

NzN dedi ki...

canım benim,
seni tam da şu anda benden iyi anlayan olur mu ? ev taşıyan varsa tabii ki olur:)
ben hala çöp kedisi modunda dolaşıyorum etrafta. misal kaşlarım saçlarımla yarışır hale gelmek üzere ...
ama hala bitmedi, bitemedi evin işi...
bu hafta tekrar sistre yapılacak mesela. umarım bu son olur. sizde en azından böyle tatsızlıklar yaşanmadı.
güle güle, coşa-eğlene, mutlulukla, sağlıkla, dostla, kahkahayla, sevdiklerinizle yaşayın yeni evinizi...

sevgilerimlee

Burcu Polat Çam dedi ki...

Sevgili İmge,
Yeni evinde, mutlu günler geçirmeni dilerim. Yeni evle birlikte yeni bir hayat seni beklerken, yeni yazılar da bizi beklesin :)
Selamlar

Imge dedi ki...

Nazancım,

Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Bil mukabele diyor ve bir an önce işlerinizi bitirip terasınızda şarap keyfi yapacağınız günlerin gelmesini diliyorum size de..:) Ayrıca boşver kaşları saçları, onları da halledip ortalığı kasıp kavuracağımız günler de gelecek çok yakında..Bir de bu modu denemiş olalım taşınma vesilesiyle..:))

Burcu,

Güzel dileklerin için teşekkürler. Yeni yazıların zamanı geldi atık, değil mi? Ama bunun için gezmeye başlamam gerek ve ben çoooook yorgunum. Biraz daha zaman verin bana olur mu? :)) Sevgiler.

lifegoeson dedi ki...

Mutlu günlerde oturun ,tebdil-i mekanda ferahlık vardır derler.
Uğurlu gelsin yeni eviniz...

Imge dedi ki...

Lifegoeson,

Çok teşekkürler. Sevgiler.