Tuhaf Mutsuzluk Durumları

  • Taksim'den kalkan metronun neredeyse ilk durak olan Osmanbey'e kadar kağnı hızıyla gitmesi,
  • Göz kapağında ve altındaki çizgilerde biriken concealer görüntüsü. Cidden üzer beni işte. Nafile bir yaş saklama çabası gibi gelir (ki ben dahil birçoğumuz da farkında olsak da olmasak da yaşıyoruzdur eminim).   
  • Metrocity'deki Dorothy Perkins mağazasının içindeki küf ve rutubet karışımı eskimişlik kokusu,
  • Yetişkin ifadesine sahip küçük çocuklar (dünyanın en mutlu çocuğu olabilirler, yine de beni hüzünlendirirler),
  • Tatile gittiği uçaktan inip havaalanında tuvalet kuyruğunda beklerken birilerini arayıp "Canım, şifremi biliyorsun zaten, şimdi benim hesabıma girip 'I'm at Dalaman Airport - tuvalet kuyruğunda' yazar mısın?... Yarım saat sonra da 'I'm at Göcek Port yaz!" diyen çeyrek akıllı kız ve türevleri.
  • Düzgün giysilerle, bakımlı halde, saçlarımı savurarak kendine güvenli adımlarla yürürken karşıdan karşıya geçişlerde yol veren arabaların saçlarım tepede toplanmış, makyajsız, spor ayakkabılarla ve elimde Migros poşetleriyle karşıdan karşıya geçerken hiç oralı olmamaları. Yani günümüz dünyasında nezaketin bile formata bağlı olması! 

      6 yorum:

      Bengi Özkan dedi ki...

      Aa evet Metro City benimde dikkatimi çekmişti....

      Imge dedi ki...

      evet yaa, mağaza değil de depo kokusu falan var sanki..

      NzN dedi ki...

      şifremi biliyorsun gir bunu yaz diyenine denk gelmemiştim bak :))

      Handan dedi ki...

      ahahahaha hafta sonu beyaz mini bir elbiseyle trafik tıkalı olmamasına rağmen şoförün abartılı bir hareketle yol vermesine şahit oldum son maddeyi okuyunca aklıma geldi

      Damla T. dedi ki...

      "Yetişkin ifadesine sahip küçük çocuklar" tespiti beni biraz hüzünlendirdi :(

      Imge dedi ki...

      NzN,

      Bir de tuvalet kuyruğunda olduğuna kadar yazdırıyor utanmadan!! :)

      Handan,

      Bu durumla ilgili olarak beyaz mini elbise kesinlikle çok başarılı bir seçim..:)))

      Damla,

      Ne zaman görsem onlardan birini boğazım düğümlenir.. İnanılmaz hüzünlenirim ben de..