Umarım...

Bugün itibariyle dolu dolu 36 yaşındayım. Sağlıklı, mutlu, yepyeni heyecanlarla, deneyimlerle, güzel sürprizlerle dolu harika bir yeni yaş diliyorum kendime. Ve çok zor biliyorum ama hiç büyümemeyi de diliyorum bir yandan. 


Ama korkmayın, bu büyümemek dediğim şey kırklı, ellili ya da daha sonraki yaşlarda yirmilerde gibi giyinmek, onların ağzıyla konuşmak, "gençlerle çok iyi anlaşıyorum" havaları yaratmak için hem onlara hem kendi çevrene eziyet çektirmek, bebekçe saçmalamak, oyuncak ayılarla uyumak, vs falan değil. Asla!

Sadece çocuklarda -ve sanıyorum ki hayvanlarda- olan birtakım özellikleri kaybetmemeye, kaybettiklerim varsa da yeniden edinmeye çalışmak istiyorum. Yani umarım:

* Tükenmeye yüz tutan saf ve umut dolu yanımı koruma altına alabilir ve çoğaltabilirim. 

* Gülmelerimin hepsi gözlerimin içini güldüren içtenlikte olur.  

* Hesapsız kitapsız, çıkarsız sevgi ilişkilerim olur. 

* İyiyi ve kötüyü ayırt edebilen sezgilerim daima yüksek seviyelerde seyreder.

* Enerjim maksimumda olur.

* Doğayla hep saygı, sevgi ve uyum dolu bir beraberliğim olur.

* Mutsuzlukla beslenilen, negatiflik akan ortamlarda hep tüylerim diken diken olur, hep huzursuz olurum.

* Daima küçük şeylerle mutlu olabilirim.

* Aklım hinliğe değil cinliğe çalışır.

* Keşif isteğim ve keşfettiğim her yeni şeye karşı duyduğum coşkum hiç azalmaz.

Bir de çocuklarda ve hayvanlarda olan bir özellik olmayacak ama son bir madde daha eklemek istiyorum:

* Umarım İso'cum hep şimdiki gibi her anlamda, her zaman yanımda olur, her açıdan birbirimizi beslemeye hep devam ederiz. Zaten onunla hayat çok güzel, yeni yaşım da onunla çok daha güzel olur eminim.

Ve bir madde daha:

* Bu yaşımı da birlikte geçirelim olur mu? ;)

Kısaca: İyi ki doğdum! ;)

10 yorum:

Sessizce dedi ki...

Nice nice yıllara :) İyi ki doğdunuz iyi ki burada yazıyorsunuz. Yeni yaş dilekleriniz de hepsi gerçekleşir umarım.
Sevgiler.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı bir yaşam dilerim.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ay ben anladım demek istediğini , eğer gerçek olursa sen çok tatlı bir insan olarak kalacaksın demektir :)
İyi ki doğmuşsun , Nice güzel yaşlar yaşaman dileğiyle ...

Deniz Akkan dedi ki...

İyi ki doğdun İmgecim! Dilerim nice uzun, sağlıklı, keyifli, şenlikli yıllar geçer hep beraber, tümmm sevdiklerimizle! Dinimiz Amin. :) Seviyoz seni pek çok!

Zeugma dedi ki...


Sağlıklı, mutlu, keyif, dolu, bol gezmeli nice nice yılların olsun olsun :)
İyi ki doğmuşsun, iyi ki tanımışız seni...
Sevgiler

Kitap Kurdu dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.Sevdiklerinizle birlikte bol kitaplı bol okumalı sağlıklı yıllarınız olsun.Nice mutlu yıllara :)

özlem öztürk dedi ki...

İmgeeeeeeee,
Nice mutlu yaşlara! Umarım tüm dileklerin gerçek olur. Her bayram ve yokluğunda, İmge şimdi neler anlatacak gelince diye merak ederiz.
Uzun, sağlıklı ve evet gözlerindeki ışıltının deli deli parladığı bir yıl olsun.
Sevgiler

Imge dedi ki...

Hepinize çoook teşekkür ederim harika dilekleriniz için. Umarım daha çok uzun yıllar beraber olur, hep güzellikleri paylaşırız.. İyi ki varsınız.

Sevgilerimle..

Mahmutun güncesi dedi ki...

Nice yıllara...
İstediğiniz gibi yaşamaya devam.

Imge dedi ki...

Teşekkürler Mahmutun Güncesi..:)