Catrospektif & Cantinery & Düğme Bebek & Backhaus

Kısa kısa geçtiğimiz haftalarda yaptığım şeylerden ve insanlık için eski benim için yeni keşiflerden bahsedeceğim bir yazıyla karşınızdayım. 

* Arnavutköy'deki Galeri Selvin'de 10 Ocak'a kadar devam eden Catrospektif sergisini kaçırmayın. Feridun Oral'ın birbirinden ilginç kedili çalışmalarına bayılacaksınız. Daha fazlasını Facebook sayfamda paylaştım, beklerim. Sanatçı "Kedileri ya çok seversiniz ya da hiç sevmezsiniz. Bu sizin sorununuzdur, kedinin değil." diyor. ;) Bu arada favorim Merak Kediyi Öldürür adlı çalışma. 



* 10 Aralık'ta Zorlu Center'da yeni açılan Raffles Hotel'in içinde düzenlenen ve giriş ücretleri Darüşşafaka'ya bağışlanan kermesi Müge'yle birlikte gezdikten sonra kendimizi Cantinery'ye attık. Böylelikle yıllardır Lucca ile mekan işletmeciliği ve ambiyans yaratma konusunda başarılarını kanıtlamış olan ekibin yeni ve pek methedilen mekanını da sonunda denemiş oldum. Dekorasyonuyla New York'ta bir kafede gibi hissedeceğiniz Cantinery'nin yemekleri ve servisi gerçekten çok başarılı. Yemek öncesi gelen tereyağı ve ekmeklerinin de olay olduğunu söylemeliyim. Ben çok sevdim ve en kısa zamanda İso'cuma da sevdirmeyi planlıyorum doğrusu. Raffles Hotel'in lobisine de -özellikle avizeler ve o dev heykele- bayıldım bu arada (ilk kolaj).




* MOC İstanbul'a gelip giderken gözüme takılan Düğme Bebek'i annemin çok seveceğini görür görmez tahmin etmiştim. Yanılmamışım. Bu ganimet oradan. ;) Bez bebeklerle yapılmış nefis dekoratif ürünlerin yer aldığı dükkan birkaç ay içinde kapanıp sadece online satış yapmaya devam edecekmiş. Ürünler ve gelişmeleri takip etmek için Düğme Bebek'in Facebook ve Instagram hesaplarını yakın markaja almayı unutmayın. 

  
* Bir tavsiye de benim gibi apple strudel hastalarına gelsin.  Backhaus'un apple strudel'ini filtre kahve eşliğinde içerken kulaklarımı çınlatın olur mu? Nefis bir lezzet! 


Şimdilik bu kadar. Ben geldim, hoş geldim, yeni seneye seyahat ederek girdim ki bunun ne anlama geldiğini hepimiz biliyoruz değil mi? ;) Anlatacaklarım var elbet, ama yoğun çalışmam da gerek bu aralar. Yine de fırsat buldukça kaçacağım yanınıza. Benden ayrılmayın. 

İyi haftalar.

Hiç yorum yok: