Önümüzdeki İki Hafta

Bir süre sesim soluğum çıkmazsa panik yapmayın, polisi ve hastaneleri aramayın, benim için endişe edip tırnaklarınızı yemeyin, ben ve yazılarım olmadan hayatın ne kadar anlamsız ve boş olduğunu görerek intihara kalkışmayın, "sensiz Internet olmaz olsun" diyip kendinizi sevdiğiniz diğer sitelerden mahrum etmeyin (bu arada arada bir buraya uğrayıp eski yazılarıma falan bakabilirsiniz, ben yokken de kapı sizlere açık olacak, unutmayın! :) )... Kısacası benden ayrı kalmanızın zor olacağını biliyorum ama lütfen dayanmaya çalışın! Çünkü ben tatile gidiyoruuuumm! Hiişşştt, kıskanmayın da lütfen! Zaten daha kimseler bilmeden bile nazar değdi, boğazım ağrıyarak uyandım bu sabah!! (Basbayağı bu dengesiz havalarda kendimi koruyamadığım için oldu ama "nazar değdi" demek işime geliyor. Sorumluluğu at başkalarına, için rahat olsun mantığı!) Ama gerçekten bana olumlu enerji göndermenize ihtiyacım var! Tatilin tadını çıkarabilmek için sağlıklı olmam gerek!

Gitmeden önce sizler için yine benzersiz bir hizmet sunacağım. Bu iki hafta İstanbul'da olsaydım neler yapardım ve sizlere yazardım öğrenmek ister misiniz?

İşte başlıyoruz:

1) 12-15 Haziran tarihleri arasında (yani bu haftasonu) Fransız Sokağı Etkinlik Meydanı'nda fotoğraf merakları Saint Michel Fransız Lisesi Fotoğraf Kulübü'ne dayanan amatör ve profesyonel fotoğrafçıların 60 adet fotoğrafı sergilenecek.

2) 27 Haziran Cuma akşamı Mirkelam Beyoğlu Hayal Kahvesi'nde sahne alıyor! Biz de bu akşam gitmeyi planlıyorduk ama bu kadar halsizken gece 00:30'da orada olmayı kaldıramayacağımı fark ettim. Neyse ki, Mirkelam Temmuz ayında da program yapmaya devam edecekmiş. Biletleri hem Biletix'ten hem de Hayal Kahvesi'nden konser girişinde alabilirsiniz.

3) 21-22 Haziran'da Efes Pilsen One Love Festival var! Biletler ve program detayı Biletix'te!

4) Daha önce yazmıştım: 18 Haziran'da Nevizade'de Yeni Rakı Sokak Şenlikleri var! O yazıya gitmek için buraya tıklayınız.

5) 20 Haziran'da Studio Live'da Gypsy Weekend! Burada olsaydım, buna gitmek ister, ama muhtemelen Essporto'nun 3. yaşgünü partisine Sapphire'e giderdim! Gördüğünüz gibi, yalnızca eylemlerim değil, hayallerim de çelişkilerle dolu! :)

6)
27-28 Haziran'da Sezen Aksu Turkcell Kuruçeşme Arena'da sahne alıyor! Bu sene canlı performansını izlemeye kararlı olduğum bir isim de Sezen Aksu! Çok sevmeme rağmen konserlerine hiç gitmemiştim. Temmuz'da Harbiye Açıkhava'da vereceği konserlerden birine gitmek şart oldu!

7) MFÖ, 18 Haziran'da Kuruçeşme Arena'da konser veriyormuş. Ama siz 22 Haziran'da Ankara'da ODTÜ Vişnelik Tesislerinde verecekleri konsere gidin. Çünkü Ankara'da MFÖ dinlemek başkadır! Değil mi İso'cum? :))

8) Evde oturmak isteyenler için zaten TV'de izlenecek seçenekler belli: Alın tuzlu fıstığınızı, cipsinizi, biranızı, geçin Euro 2008'in başına! Bir de yan taraftaki linklerden National Geographic'in günlük yayın akışına bakıp, kafanıza göre bir belgesel seçebilirsiniz ve Cumartesileri Mahşer-i Cümbüş'ü izlemeyi de unutmayın!

9) Pazar günleri doğayla başbaşa, açıkhavada ve aktif bir gün geçirmek isterseniz Nestravel'in günübirlik turlarına katılabilirsiniz. Ya da bizim genellikle güzel havalarda yaptığımızı yapıp, Belgrad Ormanları'nda yürüyüş ve ardından taze sıkılmış portakal suyunuzu içerek güne başlayabilirsiniz!

Yüzlerce gece ve gündüz etkinliğinin, festivalin, serginin, konserin ve gezilecek yerin olduğu güzel İstanbul'da benim bu iki hafta içinde yapmak isteyebileceklerimi sizlerle paylaştım! Giderseniz benim yerime de tadını çıkarın!

Sizi şimdiden özledim! (Gözlerimde yaşlarla...) Siz de beni özleyin olur mu? :)

Not: Mersin'den istediğiniz bir şey varsa buraya yazabilirsiniz. Geldiğimde bakıp, "Kusura bakma ya, şimdi gördüm yorumunu, bilsem alırdım, neyse artık bir dahaki sefere" diye cevap yazarım..:)

Haydi bakalım, yolcu yolunda gerek!
Görüşmek üzere...

4 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

iyi tatiller imge :)
nasılsa güzel yazılarla dönersin sen..

İmge Tan dedi ki...

çok teşekkürler, umarım öyle olur..
Ama ilk yazının konusu şimdiden belli oldu: Kahrolsun Grip!! :))

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

MERSİNİN NESİ MEŞHURSA ALIPTA BANA GÖNDERMEYEN NE OSSUN iMGEEE!

Bak gör diye eşek kadar yazdım ehehhe

iyi tatillerr

İmge Tan dedi ki...

ah Biyocum vah Biyocum... dün gece geldim, yeni gördüm mesajını...

gitmeden görsem getirmez miydim sana birkaç porsiyon tantuni, kutu kutu cezerye, sıkma&çilek suyu, vs vs.. Neyse artık, kısmet değilmiş, bir dahaki sefere diyelim...

Ya da bu hafta arası uğra bana, sana cezerye ikram edeyim şekerim.. ama haftasonuna kalmaz ona göre!! bekliyorum..:)