1. Güncelleme (6 Kasım 2013):
Aşağıdaki şikayete haftalar sonra gelen cevap şöyle oldu:
"Peşin ödemesi yapılan hizmetlerde iptal işlemi kullanıcılarımıza sunulmamaktadır."
Sanırım hepimiz bu cevabın şu anlama geldiği konusunda hemfikiriz: "420 TL'nizi aldım, hizmet falan vermem, ama paranızı da iade etmem!" Ve yine sanıyorum ki hepimiz bunun hiç de tatmin edici bir cevap olmadığı konusunda da hemfikiriz.
İkinci tur şikayet olarak sikayetvar.com'a başvurdum. Oradan birkaç günde döndüler ama yine çözüm üretmeden, aynı şeyi tekrarlayarak, iptal/iade hakkımız olmadığını söyleyerek! Bizim Internet bağlantımıza da suç yüklemeye çalıştıkları (ve mümkün değil çünkü maç saatleri dışında tıkır tıkır çalışıyor yayınınız dediğimde sus pus oldukları) 10 dakikalık konuşma sonrasında kapanışımız şöyle oldu:
Ben: "Yani müşteri memnuniyetinin ve müşteri ilişkilerinin bu kadar önemli olduğu bir dönemde 420 TL'nizi alırım ve size hizmet de vermem, böyle bir eşkıyalık yaparım diyorsunuz doğru mu?" diye sordum.
Kadın: "Evet doğru, para iadesi yapmıyoruz," dedi. Ve papağan gibi sürekli teknik destek yönlendirebileceğini söyleyip durduğu konuşmasında şikayet mailime link olarak eklediğim blog yazısını bile okumamış olduğunu öğrendim. Had safhada ilgi diye buna derim!
Konuşma kaydını e-mailime istediğimde ancak hukuki bir süreç olursa kayıtları temin edebildiklerini söyledi. Ben de o zaman o kayıtlara çok iyi bakmalarını içimden geçirerek telefonu kapattım.
Yanlış mı yorumluyorum: sizce bu dört dörtlük bir piyasa eşkıyalığı değil de nedir? Ve bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yok, bu da böyle biline.
Orijinal yazı:
Çok büyük bir hata yaparak bu sezon D-Smart Blu'ya üye oluşumuzun ve şimdiye kadarki iki GS maçının ikisini de nasıl izleyemediğimizin hikayesini kocamın ağzından dinlemek isteyenleri böyle alalım (mail yoluyla D-Smart'a gönderdiğimiz mektup isim ve tel bilgileri hariç aynen aşağıdadır, tabi şikayet maillerine bakan var mıdır bilemiyorum). İso'cum bu kadar uzun ve detaylı bir mektup yazıyorsa durumu ciddiye almalısınız dostum!
Neyse, siz siz olun sakın ola ki bizim düştüğümüz hataya düşmeyin, D-Smart Blu'nun yanına bile yaklaşmayın. Bizim alamadığımız hizmet size ders olsun. Haftalardır da konuyla ilgili dönüş olmadığı için artık bu saygısızlığı buradan ve diğer sosyal medya hesaplarında da duyurmaya karar verdik. Herhangi bir yanıt, akıllıca bir çözüm önerisi alırsak (ki bizim için büyük sürpriz olur!) aynı şekilde bu yazıda paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. Sinirimizi bozmadan, bizi aptal yerine koymaya çalışanlara karşı haklarımızı savunmaya devam edeceğiz! Ha bu arada mektubun sondan bir önceki paragrafında maçın sadece 5 dk'sını izleyebilen eş ben oluyorum. Genelde izlediğim görüntü buydu:
Aşağıdaki şikayete haftalar sonra gelen cevap şöyle oldu:
"Peşin ödemesi yapılan hizmetlerde iptal işlemi kullanıcılarımıza sunulmamaktadır."
Sanırım hepimiz bu cevabın şu anlama geldiği konusunda hemfikiriz: "420 TL'nizi aldım, hizmet falan vermem, ama paranızı da iade etmem!" Ve yine sanıyorum ki hepimiz bunun hiç de tatmin edici bir cevap olmadığı konusunda da hemfikiriz.
İkinci tur şikayet olarak sikayetvar.com'a başvurdum. Oradan birkaç günde döndüler ama yine çözüm üretmeden, aynı şeyi tekrarlayarak, iptal/iade hakkımız olmadığını söyleyerek! Bizim Internet bağlantımıza da suç yüklemeye çalıştıkları (ve mümkün değil çünkü maç saatleri dışında tıkır tıkır çalışıyor yayınınız dediğimde sus pus oldukları) 10 dakikalık konuşma sonrasında kapanışımız şöyle oldu:
Ben: "Yani müşteri memnuniyetinin ve müşteri ilişkilerinin bu kadar önemli olduğu bir dönemde 420 TL'nizi alırım ve size hizmet de vermem, böyle bir eşkıyalık yaparım diyorsunuz doğru mu?" diye sordum.
Kadın: "Evet doğru, para iadesi yapmıyoruz," dedi. Ve papağan gibi sürekli teknik destek yönlendirebileceğini söyleyip durduğu konuşmasında şikayet mailime link olarak eklediğim blog yazısını bile okumamış olduğunu öğrendim. Had safhada ilgi diye buna derim!
Konuşma kaydını e-mailime istediğimde ancak hukuki bir süreç olursa kayıtları temin edebildiklerini söyledi. Ben de o zaman o kayıtlara çok iyi bakmalarını içimden geçirerek telefonu kapattım.
Yanlış mı yorumluyorum: sizce bu dört dörtlük bir piyasa eşkıyalığı değil de nedir? Ve bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yok, bu da böyle biline.
Orijinal yazı:
Çok büyük bir hata yaparak bu sezon D-Smart Blu'ya üye oluşumuzun ve şimdiye kadarki iki GS maçının ikisini de nasıl izleyemediğimizin hikayesini kocamın ağzından dinlemek isteyenleri böyle alalım (mail yoluyla D-Smart'a gönderdiğimiz mektup isim ve tel bilgileri hariç aynen aşağıdadır, tabi şikayet maillerine bakan var mıdır bilemiyorum). İso'cum bu kadar uzun ve detaylı bir mektup yazıyorsa durumu ciddiye almalısınız dostum!
Neyse, siz siz olun sakın ola ki bizim düştüğümüz hataya düşmeyin, D-Smart Blu'nun yanına bile yaklaşmayın. Bizim alamadığımız hizmet size ders olsun. Haftalardır da konuyla ilgili dönüş olmadığı için artık bu saygısızlığı buradan ve diğer sosyal medya hesaplarında da duyurmaya karar verdik. Herhangi bir yanıt, akıllıca bir çözüm önerisi alırsak (ki bizim için büyük sürpriz olur!) aynı şekilde bu yazıda paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. Sinirimizi bozmadan, bizi aptal yerine koymaya çalışanlara karşı haklarımızı savunmaya devam edeceğiz! Ha bu arada mektubun sondan bir önceki paragrafında maçın sadece 5 dk'sını izleyebilen eş ben oluyorum. Genelde izlediğim görüntü buydu:
24
Ekim 2013/ İstanbul
Her şey 2 Ekim 2013 tarihinde Italya’da oynanacak Galatasaray – Juventus
maçını evimizde rahat bir şekilde izlemek istememiz ile başladı. Evimizde zaten
Lig TV aboneliği bulunduğundan, evi kahvehaneye çevirmemek adına ikinci bir
dekoder almaya soğuk bakıyor ve bu sebepten dolayı 1-2 senedir Galatasaray’ın
başarılı Şampiyonlar Ligi maçlarını dışarıda izleyerek geçiştiriyorduk.
Bu sene başında D Smart, D Smart Blu adında bir hizmet sunmaya başladı. Bu
hizmet evine dekoder almak istemeyen futbolseverler için ideal gibi gözüküyordu
o gün için. Nede olsa D Smart cehennemine henüz girmemiş mutlu insanlardık! 420
TL vererek, 1 Ekim 2013 tarihinde D Smart’ın Blu isimli web tabanlı yayın
hizmetine abone olduk.
Abone olur olmaz denemek için 1 Ekim 2013 akşamı şampiyonlar ligindeki
maçları laptop’umdan seyrettim bir problem oluşacak mı öncesinden görelim diye.
Ancak son derece problemsiz bir yayın ile 1 Ekim gecesindeki maçları seyredip
mutlu oldum, güzel bir hizmet satın aldığıma inanma gafletinde bulunarak! 2
Ekim 2013 gecesi, evimizde misafirlerimiz, güzel hazırlıklarımız, formalarımız
sırtımızda maçın başlamasını beklemeye koyulduk. Taa ki maç başlayana kadar
herşey güzeldi. Maçın başlama düdüğü ile D Smart Blu hizmetinin de bitiş
düdüğünü çaldı ve yayın kesintileri, kararan ekranlar, yayın görüntülenemiyor
uyarıları, uyarmadan kapanan pencereler ve benzeri sorunlar derken; sisteme
yeniden giriş çıkış yapmaktan, farklı kanalları açıp geri gelerek yayının düzeleceğini
ummaktan, farklı bilgisayarları ve hatta tabletleri deneyip kesintisiz yayın
totemleri yapmaktan ibaret ve harap olmuş bir 90 dakika geçirdik. Toplam 90 dakikalık maç boyunca
problemsiz izleyebildiğimiz toplam dakika 12: Yazı ile On İki dakikadan
ibaretti. Maçın bitişi ile birlikte tüm yayın yine normale döndü.
Ertesi gün D Smart müşteri hizmetlerini aradım. Daha önce hiç D-Smart
müşteri hizmetlerini aradınız mı bilmiyorum ama, bir hizmet ne kadar kötü
verilebilir, acaba dibinin dibi var mıdır, müşteri ile nasıl dalga geçilirve
benzeri tüm absürt sorulara cevap aramak istiyorsanız bire bir! D-Smart müşteri
hizmetlerini 5 gün 5 gece aradık, hepsi kayıtlarında mevcuttur. Daha sonra D-Smart
tarafından geri aranmaya başladık. Ancak D-Smart müşteri hizmetlerinden geri
arayanların neredeyse tamamı aradıklarında: D Smart abonesi olmak
istiyormuşsunuz nasıl yardımcı olabiliriz, diyip hitap etmek için ismimi
sormaya başladıklarında ben hitap edecek güzel kelimeleri seçmekte bir hayli
zorlandım doğrusu. Sonunda yıldım ve aramayı kestik.
Problemimiz ile ilgili geri dönerler mi acaba diye ümitsiz bir bekleyiş ile
adab-ı muaşeret kuralları kapsamında kalarak dünkü Galatasaray-Kopenhag maçına
kadar geldik. Ne de olsa ben maça gidiyorum ama aklıma gelmeyen bir konu vardı:
eşim maça gelmiyor ve maçı D-Smart’tan seyretmek istiyor. Ne büyük densizlik, D
Smart Blu’dan maç mı izlenir?! Son derece keyifli bir maç izliyorum Türk
Telekom Arena’da Galatasaray rekorlar kırıyor derken, maç bitimi eşimden
öğrendim ki D-Smart Blu da kendi rekorunu kırmış. Toplam izlenebilen dakika sayısı
5: yazı ile beş dakikadan ibaret!!!
Bir an önce bu D Smart Blu hizmetinden nasıl kurtulacağımı, bu basiretsiz
şirketin kayıtlarından nasıl çıkabileceğimi öğrenmek istiyorum. Nasıl bir çözüm
getireceksiniz bilemiyorum. Ancak bir şey yapmamanız halinde bu sorunu çok
ileri seviyelere taşımaktan imtina etmeyeceğimi bilmenizi isterim. Yasal olarak
tüm haklarımı kullanmaya çalışacak ve bu şikayeti ilgili merciler ile ve sosyal
medya üzerinden ulaşabileceğim tüm kanallar ile de paylaşacağım. Basiretsiz
müşteri hizmetleriniz ve vermediğiniz hizmetlerinizin neticesini müşterileriniz
hiç ama hiç çekmek zorunda değil. D-Smart şirketi olarak Digitürk şirketini
satın almak istediğinizi de üzülerek takip ediyorum. Son derece profesyonel
yayın ve müşteri hizmetleri prensibi çerçevesinde hizmet veren bu güzel şirketi
satın alamayacağınızı ve sizin karanlık dünyanıza çekemeyeceğinizi umarak, en
azından güzel hizmet veren Digitürk’ün bu sektörde kalmasını içtenlikle diliyor,
çözümünüzü ivedi şekilde bekliyorum.
Hitap edebilmeniz için ismim:
Sisteminize kayıtlı telefon numaram:
Saygılar
1 yorum:
Zaten digitürk bile başa bela. Smart'ı ise almayı hiç düşünmedim. Sağ olsun GS TV canlı anlatımıyla çok eğlendirici. ertesi günde açık kanallardan özeti izliyorum. Kulüp yönetiminin bu taraftar çilesine son vermesi lazım ama, para da bir yerde lazım...
Yorum Gönder